lördag 7 juni 2008

Back

Nu är min dator hemma igen! Hämtade ut den idag och än så länge verkar den normal.
Ska ge en liten uppdatering av mitt liv. Inte för att så mycket har hänt men ändå. Macke är hemma nu, han kom hem i tisdags! Just nu för tillfället är hon på Rosella och jobbar som vaktman eller med ett lite finare ord båtvärd.. hihi.. Första året i skolan är avklarat och nu har jag jobbat sen i måndags, var ledig idag men imorgon ska jag dit igen. Tycker själv att det går rätt bra även om man inte lärt känna alla patienter riktigt än, men det kommer!
Nästa måndag är det dags för Bon Jovi i Helsingfors, ska bli så skoj, och efter det är det redan midsommar, och vart det bär av då vet jag inte än.
Nu förstår ni har jag inte tid att skriva mer eftersom jag har flera avsnitt av Greys anatomy att ladda ner, ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer: