tisdag 10 juni 2008

Bakis???

Nu har jag jobbat min första natt.. Känns som jag är bakis nu. Vi vaknade för en halvtimme sen och nu har jag just varit och duschat.
Men natten gick bra, trodde det skulle vara jätte jobbigt och hålla sig vaken men det var det inte. När klockan vart 04.00 så sprang tiden förbi, vart till och med lite stressigt att hinna göra det som skulle göras.. Men det gick.
Imorgon ska jag på jobb til 08.. Hur man nu ska kunna sova inatt är ju en annan femma! Men men, ingenting är omöjligt!
Nu borde jag ta mig någonting att äta, ska på stan med syster när hon slutat jobba en sväng..

4 kommentarer:

Cila sa...

Va skönt att du överlevde natten :) Hördu, är du hemma imorn typ vid halv 4? Tänkte hämta spelen :)
Fick du mitt mess om det föresten?
Pussis

Anonym sa...

Hej!Sökte på bonjovi och såg i din blogg att du också ska på Bon Jovi och stå i Golden circle! Det ska jag med, men jag vet inte exakt vad som menas med golden circle. Betyder det att vi står framför alla ståplatser? och hur många är det som har Golden Circle biljtetter? Ha en trevlig kväll i Helsinfors// Jennie

wimsis sa...

Hej! Va kul att du också ska dit! Med Golden cicle tror jag att menas att man har ståplats längst fram vid scenen.. Är inte säker men så har jag förstått, hur många som har såna biljetter vet jag dessvärre inte. Du får också ha det jätte trevligt, det ska jag :)

Cila sa...

Hej igen stumpan!
Va och knackade på hos dig idag vid halv 4 men ingen öppnade :)
Skulle du orka leta fram spelen?
Så kommer jag imorn efter jobbet om du är hemma då?
Puss