fredag 24 augusti 2007

Till jul?

Då var första veckan avklarad. Gick ju ganska smärtfritt. Idag gjorde vi en presentation som vi ska framföra på tisdag eller onsdag.. Om vad man ska tänka på inför en presentation, det låter väl spännande?
Jahapp, så ska man jobba i helgen oxå.. Suck. Har faktiskt ingen lust, men jag behöver verkligen pengarna! Man får väl stå ut bara.
Och på söndag åker min prins. Hur ska jag klara mig utan dig igen? Den här sommaren med dig har varit helt underbar.. Att bara veta att jag får träffa dig varje dag, men nu då? När träffas vi nu nästa gång? Till jul? Hemska saker. Sånt har ja ingen lust att tänka på nu. skjuta bort hemska tankar. Som vanligt.
Idag har ja fikat med min älskling Cila! Lika nice som vanligt! Du e bäst!
Fick inte kylskåpet fixat igår, det dom skulle sätta in passade inte. Men idag borde jag få ett annat.. Tack, känns faktiskt som att jag gärna vill ha ett fungerande kylskåp. En annan sak som jag skulle vilja ha är en micro.. Annars är det ju för fan ingen ide att frysa in en massa mat om man ändå inte kan tina den! Och ja, jag vet att man kan använda ugnen eller stekpannan, men hur ska man hinna med det när man har en timmes lunch, och 20 min tar det typ att gå fram och tillbaka. Just det. Nu fick ni svar på tal. Nej, nu ska ja göra någonting meningsfullt som att spela på blip eller nåt.

Inga kommentarer: