tisdag 21 augusti 2007

is-baguette

Då har man haft sin första lektion på över tre år då. Va rätt skoj faktiskt! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga i samma mening som skola.. Två timmar satt vi och jag var duktig och gick inte ut och rökte eller hämtade kaffe på nån rast! Känner mig riktigt duktigt faktiskt. Nu är jag då hemma på lunch, skulle äta resten av min skinkbaguette, men den var ganska frusen så den åkte ner i soprna ganska hastigt. Det är lixom någe fel på vårat skylskåp.. allt fryser till is.. Sa till om det igår så dom skulle fixa det idag. Sköönt! För ja har ingen lust att fortsätta gå runt och vara hungrig för att inte kylskåpet fungerar.
Kl.13 ska vi vara vid bibblan och titta, högskolan har tydligen en egen avdelning där. Hade jag ingen aning om, men å andra sidan kan ja väl inte direkt skryta med att jag varit stamkund där.. Har inte ens ett lånekort längre.
Dessutom kommer Gonza att flytta hem igen idag. Tänker inte gå in på några närmare detaljer här, det gör mig ändå bara arg och det orkar jag inte lägga ner energi på just nu. Men det var en tjej i sthlm som var intresserad av honom så han kanske flyttar ändå. Men jag hoppas att han får stanna där sen oxå. Vill inte att han ska hålla på och forslas fram och tillbaka.
Borde väl börja ha inflyttningsfest snart oxå! Börjar bli lite dricka sugen.. he he.. Om inte annat kanske man blir bjuden på inflyttningsfest snart :P (pik pik)
Nej, nu ska jag försöka hitta på nåt och göra i 40 min innan ja ska iväg igen!

4 kommentarer:

Cila sa...

Ring mig när du har slutat!!

mamaMill sa...

Pik?? Ha, bara vi har sittplatser till folk så! ^^

wimsis sa...

ha ha.. huvudsaken är att jag får nån stans att sitta!! nej, skoja bara!

mamaMill sa...

De ringde idag, vi får soffan i morron ^^