onsdag 29 augusti 2007

Fryser!

Fy attans vad jag har kallt! Dörren till den här jävla lägenheten är allt annat än tät, trots att jag har båda dörrarna stängda! Satte igång elementen imorse, tror ni att dom e varma? Neej! Det är dom inte! Satan i gatan vad ja börjar bli trött på den här lägenheten! Otäta fönster, otäta dörrar, kylskåp som inte fungerar, varmvatten max 7 min och en dörr som man knappt kommer in och ut genom! Ja, jag är bitter! Dessutom har jag ju datorn precis brevid dörren så att jag får allt kallt drag direkt på mig! Just det, skönt att få avreagera sig lite..
Har varit ti bibban idag och lånat en bok (Omvårdnadsforskning, om d e nån som bryr sig), men inte vet ja om ja blir så mycket klokare för det.. Har skrivit lite idag oxå alla fall, ska försöka skriva lite till.. Imorgon får ja en till bok av Cassie oxå, så kanske man kan bli klar med eländet nån gång.. Helst på fredag! Har ingen lust att hålla på med det i helgen..
Är det nån som ska ut i helgen då? Ifall ja e färdig med arbetet så kanske man kan gå ut och ha lite skoj tänkte jag..
Nu ska fortsätta och skriva och så får vi se om jag ser ut som en isbit när ja e färdig..

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Usch då, börjar kylan reda leta sig inåt?! Du behöver ladda upp med massa filtar till i vinter då!

wimsis sa...

skoja inte! Men träffade hyresvärden sen, och då hade han just satt igång värmen! TACK! Så nu går det att vara här, utan att bli en isbit!