fredag 10 augusti 2007

Slut flyttat

Nu kära vänner har jag slutat flytta.. Äntligen får man lite tid över för annat.. Har hållit på som en tok i typ en vecka nu. Men nu är det gjort. Lite grejjer som ska sättas på plats och plockas upp bara. Sköönt! Känns som att ja aldrig vill flytta igen, men det vill jag. När våra studieår är över tänker ja inte bo i en etta längre! så det så!
Tycker faktiskt att min nya lägenhet är riktigt mysig, egen ingång har ja, hyfsat stor är den oxå. Lite lite förvaring bara, men man vänjer sig väl, lite skillnad från andra lägenheten kan ja lova!
Igår flyttade Gonza.. Min bäääbis! Hoppas verkligen att han har det bra! Plutten! Vet inte hur ja ska fixa att ge bort dom andra, men det måste göras bara. Så finns det någon snäll själ som vill köpa iller så säg till! Eller en bil? Fiat Punto -97 vinröd till salu 3900 euro! KÖÖP!
På söndag åker vi nog iväg till sthlm. och kör vidare ner till Halmstad måndag morgon så söt får nycklarna till sin nya lägenhet och flytta hans saker. Det här flyttandet tar ju aldrig slut! Nåja, det måste göras. Så åker vi ner till Helsingborg till Ikea där och shoppar lite! Skoj, lite roadtripp.
Idag ha ja varit på fik me min Cila, Johan och så Martin, Mille hann tyvärr inte komma, men så är det när man sover bort hela dagarna :P
Men vad ska ja göra nu då???? Nu har jag haft fullspäckat shema i över en veckas tid, så nu blir ja ju så satans rastlös när det inte finns nåt att göra!! Borde försöka sätta upp en taklampa men ja tror inte att ja når.. Så är det när man e kort i rocken..

2 kommentarer:

Cila sa...

Åååh guud, kan du inte byta ut fotot på oss till ett annat? (de som finns på höger sida) *ber på mina bara knän*
Jag ser ut som en gris! Vilket annat foto som helst! Pleease! :)

mamaMill sa...

Jag var nog minsann uppe med tuppen jag! men ibland hjälper inte det heller...