måndag 27 augusti 2007

Hejdå

Jahapp.. Då var det gjort. Halv åtta igår morgon sa vi hejdå.. Och ingen vet för hur länge. Ja höll på att lipa ihjäl.. Det är så förbannat jobbigt! Dessutom känns det som att jag behöver honom mer än någonsin nu, när allt e nytt med skolan och allt som kommer därmed.. Han är ju min trygghet att komma hem till och nu finns det ingen där. Bara tomhet.
Nåja, för övrigt har jag jobbat i helgen och det var riktigt roligt faktiskt! Så kul att träffa alla igen! Dessutom insåg jag att jag faktiskt har lärt mig några saker i skolan, det är inte mycket men alltid nåt! Och nu vill jag verkligen komma dit på praktikerna det här året! Hoppas verkligen att man får lite att säga till om..
Nu ska jag äta en banan och gå iväg ti skolan. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Cila sa...

*kramar om dig hårt*
Ring om du behöver prata!