lördag 11 augusti 2007

Lat dag..

Idag har ja haft en lat dag.. Malin messade och frågade om ja skulle komma me henne o ungarna på stan, så det gjorde ja. Gick o glodde lite, sen gick vi o käkade o gick ti alko och handlade vin. Sen planerade vi att ja skulle komma me dom hem o sola o bada och dricka lite. Så vi gick hem till mig o så pratade ja me Marcus o hörde om han kunde komma och hämta mig sen senare, och det kunde han! Tack älsklingen min! Så nu har jag just kommit hem, har ätit och druckit så nu e ja helt slut kan ja lova!
Nu ska ja boka bil me Ålfen imorgon, vi åker alltså ti sthlm. imorgon och sen ti Halmstad! Ska bli skönt och komma iväg lite. Nu måste ja bara ringa mor min och kolla om vi får låna deras bil. Men lite ångest har ja för den där bilen, den drar ju så satans me bensin! Men jag är pank, så gissa vem som får betala?

2 kommentarer:

Cila sa...

Neeej, ännu en grisbild på mig! Har du inga bra eller? pleeease byt den där också! *får rysningar*

Ha en kanonresa i sverige! Kom ihåg powerking om ni har tid, ork och råd! :) Pyss

mamaMill sa...

Ska ALLA till sverige i morron eller? DU, Fia, jag och Johan :)