måndag 1 oktober 2012

Det trodde ni inte!

Nej nu jäklar ska ni få höra!
I några veckors tid har jag varit sugen på att springa, what?!
Conny ska springa kanonloppet om två veckor,så det första vi gjorde när han kom hem va att köpa nya löpskor till honom, och då fick även jag träningsbyxor och sport-bh. Och igår gott folk, var jag ut på premiärrunda! VEM hade trött det! Orkade till och med lite mer än vad jag trott, veeerkligen inte långt men ok för otränade mig. Så nu har jag laddat ner en app och är sugen på att ge mig ut i regnet bara för att få testa appen :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Cila sa...

Yeeei!! Härligt!!
Så kul att kunna jämföra sina rundor med appen, speciellt när det visar framsteg!
Heja dig stumpan! :)

Emy sa...

Skööönt! :) Härligt när man blir så där ivrig och bara längtar att få fara ut och springa nästa gång. Jag längtar sååå tills min foglossning blir bättre så jag får lite rutin i min löpträning också :) Heja heja!