fredag 26 oktober 2012

.....

Det är såna här dagar man borde hålla sig borta från bloggen egentligen.
Vilken skitdag rätt ut sagt. För det första har vi haft 3 dåliga nätter med tidiga morgnar på det så jag är trööött.
På fredagar är det ingen park så Liam ha varit hemma. Tyckte det skulle va skönt att få va hemma en hel dag.. eller inte. Jag har haft kort stubin och Liam har skrikit, skrikit, gnällt, tjatat, skrikit lite till och inte lyssnat på ett ord jag sagt!
Och som pricken över i hade vi stort krig vid nattningen. Fy sjutton. Conny ringde mitt i allt och jag började stor tjuta. Hoho. Såna här dagar känner jag mig verkligen som världens sämsta mamma, som bara är arg.. och nu sitter jag här ensam med mitt dåliga samvete. Fy.

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 kommentarer:

Marit sa...

Jag tycker absolut inte att du ska ha dåligt samvete! Du gör så gott du kan och det är ju klart att Liam testar lite nu när ni är ensamma hemma. Försök njuta av en lugn kväll istället, unna dig något extra gott och slappna av en stund, sen blir det förhoppningsvis en bättre dag imorgon!

Jag har förresten tagit till mig av dina smakisråd och kör på känsla, jag ökar lite om dagen och Ida verkar nöjd och har inga bekymmer med magen alls hittills (peppar peppar). Man måste bara se till att ha flaskan klar när smakstunden är över för oj vilket humör hon har när hon är hungrig :)

Jag hoppas du kan lägga den här dagen bakom dig och se fram emot imorgon!

Kram!!

Henrica sa...

Usch ja, väldigt jobbigt när det är såna dagar.

Men nej du är inte en dålig mamma! Fast ens eget samvete skriker det efter en jobbig dag...

Marie sa...

Gumman, du är den bästaste mamman som finns! Tvivla inte! <3 fika på måndag? Puss

wimsis sa...

Tack gumman! Fika låter bra. Vi får höras om tiden. Puss