söndag 7 oktober 2012

Dopet

Nu har ett namn vår minsting: Noel Rainer Kronhed.
Rainer kommer från Connys morfar. När hans mormor fick veta hans namn igår började hon gråta! Conny sa att nästan han också släppte en tår <3 p="p">
Annars flöt dopet på riktigt bra! Noel var nöjd i kyrkan och även efteråt. Även Liam var duktig. Massor med fina presenter har han fått men har tyvärr inga bilder på dom.

I kyrkan med faddrarna.





Jag och min fina guddotter/systerdotter Sofie

Familjen Falcon/Söderholm

Okej, den bjuder jag på. Mor och dotter.

Vårat charmtroll. Månne han tyckte vi pratade för mycket?

Liam öppnar paket med Noels gudmor Marie <3 br="br">

Fin kille!

Långbord i köket hemma

Far och son <3 br="br">

Huvudpersonen själv <3 br="br">

5 kommentarer:

Cila sa...

Ååh va fina ni är allihopa!
Men oh my god, Madde, du är ju värsta puman ju! Skitsnygg! :)

Och ser jag i syne, eller var din syster med på dop..? Är allt ok eller?

Det känns som om det är dags för en träff nu igen va.. ;)

Puss

Sandra ★ sa...

Åh så fin liten kille! Har faktiskt beställt samma frackbody till min lillkille till vårat dop, så cool! :)

Henrica sa...

Va söt Noel är med sin frack! :)

wimsis sa...

Haha, puma. Du är rolig du, men tack :) Verkligen dags att träffas igen!
Puss

wimsis sa...

Visst är han! Ja, den är verkligen hur cool som helst, nästan så man hoppas man blir bjuden på fest snart igen så han får använda den igen :)