tisdag 21 augusti 2012

Hösten

Nu börjar sommaren allt ta slut.. För första gången på länge går jag runt fullt påklädd,
men är ändå lite frusen. Tittar jag ut flyger det runt gula löv i vinden.
Men det stora är ändå att nästa vecka åker Conny på jobb igen, fyra långa veckor blir
vi ensamma. Ojoj.
På måndag börjar även Liam i parken (stora killen :) ), och på torsdag är det dags för
mamman i huset att åka bort och roa sig, närmare bestämt Lady Gaga concert på Globen :) Lyxar även till det med hotellövernattning! Noel kommer komma med oss, lika så även min mor som kommer ha Noel under Gaga. Så vi kommer lämna och hämta honom där och så sover han på hotell med oss. Liam hoppas jag får vara med farmor och farfar i två dagar. Det var ju meningen att Conny skulle vart hemma två veckor till, men nu blev det ju lite annat så planerna ändrades ju en del, men det 
löser sig.

Igår anmälde jag Liam till småbarnssim också! Känns skönt att få göra någonting med bara honom. Skulle vilja anmäla Noel till babysim också.. Måste kolla lite närmare på datumen bara då de måste vara tre månader. Så lite sånt ska vi pyssla med i höst. Sen ska vi se till att vi hinner träffa vänner och bekanta att mysa i höstmörkret med :)

Sitter vid Connys dator, så bjuder på en gammal bild på Liam från Thailand 2011! Knubbis!

2 kommentarer:

Emy sa...

Skoj med Gaga konsert! :)
Novalie och jag ska börja simma på torsdagar fr.o.m. november för då drar det en kurs igång.
Här börjar vi också längta efter parkstart, det närmar sig! :)
Kram

wimsis sa...

Okej, då ska vi se om vi inte hamnar på samma babysim :)
Visst ska det bli skönt med lite vardag och rutiner:)
Kram