måndag 27 augusti 2012

Dunna pappa

Parken idag gick bara bra! Liam lekte och sprang på som bara den! Men jag eller vi kommer nog vara med hela veckan tror jag, vi får se..

Annars är han så himla rolig just nu, som ikväll. Conny kittlar mig under fötterna och jag blir hysterisk.. Liam blir ledsen och säger "mamma" med gråten i halsen. Jag mitt pucko säger i mitt hysteriska tillstånd "dumma pappa".. resten av kvällen har Liam nu sagt "dunna pappa" eller "pappa dunn". Hihi, lite roligt är det tyvärr.
En annan dag när Liam, Conny och hundarna var ute och cyklade hade Conny svurit åt Totte, närmare bestämt fan. Ni kan ju gissa vem som sen så fan resten av cykelturen.
Herre gud, skulle kunna skriva hur mycket roligt som helst :) Okej, baara en grej till!
Vid badet igår. Liam hatar att tvätta håret så jag tar vatten i händerna och blöter håret på honom. Han tar tag i mina händer och lixom "ger tillbaka" dom och säger lugnt och bestämt "mamma, nej". Haha! Den är min favorit än så länge, underbara unge!

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 kommentarer:

Henrica sa...

Haha, sötis! Va kul att de gick bra på parken. Var ni där alla 3 timmar?

Cila sa...

HAha!! Underbart! :D
Ååh, när har du passligt så vi kan träffas?
Vi bara måste bestämma en dag då vi faktiskt ser till att träffas nu. Den här veckan kan jag på lördag eller söndag efter jobbet tex. KAn du? :)
Puss

wimsis sa...

Nästan, vi blev lite sena dit och åkte 15 min tidigare då jag hade rdg med Noel, men i princip så va vi med hela tiden. Får se hur det blir imorgon :)

wimsis sa...

Lördag el söndag passar oss super, är väl de enda dagarna som passar oss också :) Men ska vi pröva med söndag?
Puss

Cila sa...

De blir superbra! Jag vet ju inte exakt vilken tid jag slutar, men det brukar vara typ 13:30-14. :)
Ska vi bestämma att jag kommer efter det? Och kommer det nånting emellan så hör du av dig bara! :)
Puss

wimsis sa...

Det blir jätte bra! Syns på söndag! Puss