söndag 12 augusti 2012

Hjälp!

Alltså, nu får ni ta och berätta hur ni lyckats få era barn att stanna kvar i sängen när ni bytt från spjälis!
Liam tar livet av oss, idag på dagen satt jag till slut och lipade. Han har nu inte sovit på hela dagen men vägrar fortfarande sova, nu var det Conny som inte orkade mer och satte Liam i bilen för att döva honom.. Den kan inte behöva vara på det här sättet!
Är det nån utvecklingsperiod det handlar om? Tvåårs-trots? Conny så att imorgon åker spjälorna på igen, men ger vi upp för lätt? Åh gud, blir så slut av det här... Han ha ju börjat komma in till oss på nätterna också, nåågot trångt vill jag lova, men det är ju bara jag som lider av det då båda ungar ska sova med mamma. N
Guud vad jag är slut.

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 kommentarer:

Emy sa...

Oj men jessus, det låter inge skoj alls. Förstår att du är slut... Är det inget alternativ att lägga honom och sova ute i vagnen när han ska sova på dagen? Och på kvällen se till att han är riktigt trött och att ni sen kanske sitter bredvid och läser en saga innan han somnar? Hoppas det blir lättare med läggningarna snart iallafall. Kraam

mamaMill sa...

Har inga tips, annat än att orka va konsekvent tyvärr :/ Han måste ju somna NÅN gång :) K våga inte sätta foten i golvet ens så ha inte haft problemet..

wimsis sa...

Jag har funderar på det, att lägga honom i vagnen, och kommer nog försöka det redan imorgon om han inte ger sig.
Jag har läst säga men det verkar inte heller hjälpa.. men det ska jag ändå fortsätta med för han tycker om det.
Jag får väl läsa tills han somnar :)
Kram

wimsis sa...

Det är ju tyvärr så att man måste väl va konsekvent som du säger, det ska ju inte va lätt inte!