tisdag 7 augusti 2012

Den här nattningen..

Hoho. Vi har tagit bort ena sidan på Liams säng för drygt två veckor sen tror jag (tog bort den redan för ett halv år sen men den skruvades tillbaka).
I alla fall, det gick hur bra som helst i en vecka både dagsvilan och till natten men nu.. ojoj.. Det började i förrgår. Han började gå upp och ut ur sängen, de 5 första gångerna var det lite sött när han kom med din blixtenflaska i ena handen och en napp i andra, de resterande gångerna inte så gulligt.
Igår var han ett monster, vid BÅDA nattningarna. Mig skrattar han åt och tycker det är en lek, lyssnar inte alls. Igår kväll tog nattningen TVÅ timmar - INTE OK! Han skrattade, skrek, grät och var hysterisk mellan varven.
Ikväll har jag försökt värva ner ordentligt med honom innan med lite tv och nattsaga i sängen, men icke. I skrivande stund står jag i dörröppningen och tror han somnat nu.. men det här tagit 45 min..
Tips, någon?!

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

Marie sa...

men uj va jobbigt! både för föräldrar och Liam.. Tips? Njä, tyvärr =)
Hoppas det löser sig iaf!
Puss <3

Cila sa...

Oj vad jobbigt! Jag har tyvärr inte heller något tips.. :/
Hoppas att det vänder snart!
Puss <3

Henrica sa...

Åt oss hjälpt de när vi köpt större säng åt han. Vi ligger med han i sängen tills han somnar. Det är sjukt irriterande det där hoppande in och ur sängen, speciellt när det int har varit något problem tidigare!