fredag 6 juli 2012

Premiär

Inser när jag tittar på min blogg att jag behöver byta header, min andra prins måste ju givetvis vara med där!

Annars är våra nätter något bättre nu. Men sammanlagt får jag nog inte mer än 5 timmar sömn per natt, så trött är man minsann. Men jag är tacksam att Conny går upp med Liam när han vaknar kl. 6.
Men ikväll är jag ensam hemma med barnen (känns konstigt att skriva!!) eftersom Connys kompis från sverige är här och de ska ut ikväll. Och som ni förstår lär han inte vara väldigt pigg imorgon när Liam vaknar.... Sååå, vi får väl se hur detta ska gå. Nå, det är väl bara att masa sig upp det, finns inte så mycket att välja mellan.

Jag tror inte jag har berättat vilket fin storebror Liam är <3 Jag var ju väldigt orolig för hur han skulle ta allt detta, men det har gått över förväntan! Han klappar lillebror på magen, pussar på honom och vill gärna hålla i honom! Mitt hjärta smälter av kärlek till dessa underbara ungar <3 Ja, till deras far också förstås :)

Hihi, busunge.

Far och son.

Underbaringar!

<3

Jag och mina pojkar!