torsdag 12 juli 2012

Blandat

Jag är verkligen usel på att ta bilder! Ska bli bättre, jag har ju faktiskt kamera i mobilen som borde användas just till bloggen.
Jag sitter i princip aldrig vid datorn längre, inte för att jag inte har tid utan för att min älskade son har pillat bort flera tangenter som inte går att sätta tbx, så det är mins sagt jobbigt att skriva på den.
Kan berätta att vi har haft två okej nätter i rad nu! Knappt så jag vågar skriva det (knappt tänka det) eller säga det högt! Hoppas det fortsätter! Men han sover med oss, för att somna djupt vill han helst somna med bröstet i munnen, och jag orkar inte protestera längre. Han vinner, och det är väl så det ska vara också!
Liam vaknar som vanligt runt 06.. tack och lov går Conny upp med honom! Men skulle kännas skönt om vi kunde turas om, jag vill ju också ha den kvalitetstiden med Liam.. Men just nu går det bara inte.
Men han är så duktig vår Liam, han pussar, kramar och klappar på Noel, så rart! Och det känns nästan som att han förstår och accepterar att Noel behöver mig nu, och då måste Liam vänta lite. Min stora pojke! Fick besked om att han fått plats i park här i Lemland nu också! Det kommer göra honom gott!
Nej men vilket osammanhängande inlägg.. Ni får ha överseende!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: