måndag 9 juli 2012

Cirkus

Igår åkte jag och Liam på cirkus med Henrica och Ben. Lillen va hemma med pappa.
Och oj vad killarna var duktiga! Nöjda och glada killar som klappade händer, hoppade och studsade :) Tack och lov att det gick bra, hade känts något bittert att gå efter en stund med tanke på priset. Men nu var det värt varenda cent! Som Henrica skrev hade vi ju givetvis laddat upp med mutor i form av godis och popcorn, dummare än så är man ju inte :)
Här hemma hade det gått bra. Jag lyckades pumpa ut 70 ml innan jag åkte, det hade Conny fått ge precis efter jag gått redan. Han hade börjat skrika när jag stängde yttetdörren, haha. Sen vaknade han igen en halvtimme innan jag kom hem, du var han arg när inte mamma var hemma. Men allt som allt en lyckad kväll!
Har tyvärr inga bilder från cirkusen!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: