söndag 22 juli 2012

Helgen

Ja, då var den här helgen redan förbi. Den här helgens stora "event" var bröllopet vi var på igår. Det var Connys barndomskompis som gifte sig. Liam lämnade vi hos mormor och morfar. Bröllopet var fint, även om prästen talade om hur jobbigt det var med kärlek.. Klingade lite fel i mina öron, och han upprepade det flera ggr?
Noel hade vi ju med oss och det gick ju sådär. Vi får nog bara inse att vår skrutt nog har kolik. Vi gick runt och bar på honom i omgångar hela kvällen. Stackars bebis! Jag valde att åka runt tio tiden. Sov i västernäs för att hjälps mamma med Liam då hon hoppar på kryckor och pappa åkt till kökar.
Och inatt gott folk sov Noel från ca. 24 till 07 då Liam vaknade! Jag vet inte hur det gick till! Kan det va cuplaton dropparna jag fick av Cindy och Ove på kvällen?! Både det och rela är nu införskaffat och doserat.
Då Conny inte mått så bra idag åkte jag och barnen på kanalkalaset med mormor. Väldigt blåsigt men vi hittade en plats på gräset där vi åt munk och drack kaffe och trip medan vi tittade på båtar.       Lyxade även till det med pizza till middag.

Måste bara avsluta med att säga att Noel har sovit största delen av dagen idag! Vaknat för att äta och sedan sovit igen! Och han har inte bara sovit i famnen, utan i vagnen, sängen och bilstolen! Som en annan unge!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

cindy sa...

Härligt!! Hoppas ni får en glad liten skit nu ;) som sagt Theo blev helt annan bebis när han fick lite rela och cupla droppar :) kram till er!!