tisdag 9 februari 2010

Samtal man inte vill ha

Min barnmorska ringde mig idag.. Det är aldrig bra när man blir uppringd. Mycket riktigt var det så. Nu ska det mätas urin, tas blodprover och träffa läkare efter det. Och nu måste jag ta det lugnt och vila.
Fan också, varför kan inte nånting bara gå smidigt och lätt? Det värsta är väl att man inte vet vad det är som händer, vad som är fel och vad som kommer göras eller inte göras.. Men jag tror bebis mår bra alla fall, det känns så. Ja, jag mår ju också bra över lag (konstigt nog). Känns ju ännu märkligare att något är fel när man inte känner det. Men nu går man ju runt och inbillar sig en massa saker också.
Tur att mannen kommer hem imorgon alla fall.

4 kommentarer:

Cila sa...

Voi skit att du aldrig ska få njuta av graviditeten utan nå problem..!!
Tänker på dig stumpan!
Och tur att Conny kommer hem imorn.
Puss & Kram

Petra sa...

men nej!!!! hoppas hoppas verkligen att de int e nåt. precis som allt blev lugnt efter senast.. kramiz

wimsis sa...

Ingenting ska ju vara enkelt.. Men hoppas att det inte är någon större fara, men man blir ju orolig..
Puss

Mille sa...

Havandeskapsförgiftning? Hoppas allt är bra!!