fredag 5 februari 2010

Högläge

Då var det fredag igen. Imorgon är det fest som gäller, ska försöka hålla mig vaken lite längre än till midnatt den här helgen =)
Ska bli riktigt skoj att träffa en massa folk faktiskt, trots att de flesta kommer va fulla! Det enda problemet är vad tusan jag ska ha på mig, garderoben har ju lixom minskat drastiskt den senaste tiden.. Men nånting ska man väl ha.
Sedan kan jag ju då berätta att som vanligt kommer inte mannen hem i tid, nu hinner han inte med planet hem från arlanda och måste då alltså övernatta i stockholm.. Vad trött jag blir. Men jag kanske åker över och möter honom, så skulle vi sova på Sheraton och nästa dag åka och shoppa lite, till bebis denna gång =) Skoj! Så det blir säkert så!
Just nu ligger jag med fötterna i högläge eftersom att de e svullna.. Små värker även i vaderna.. Skönt kan jag lova.

Inga kommentarer: