lördag 13 februari 2010

God morgon

Då var det lördag igen. Vad ska man hitta på? Vi borde åka ner på stan och fixa lite ifall det skulle bli Thailand, eftersom vi inte vet det förrän tisdag eftermiddag.. Jag kanske får åka till båten i ilfart sen. Sen skulle vi kanske behöva höra oss för om eventuell hundvakt, men det räknar jag kallt med att vi har. Tjänster och gentjänster som det heter.
Kom även fram till att det inte blir mycket packning, jag har ju ingenting jag kan använda längre! Positivt el negativt? Har inte riktigt kommit fram till det än.. Har ju inte ens ett par flipflops längre eftersom hunden åt upp mina två par jag hade.
Spännande läsning så här på lördagsmorgonen vill jag lova =)

1 kommentar:

Petra sa...

jag hoppas på de bästa alternativet att ni får åka på en semester och rå om varann! *håller tummarna* å de med kläder känns ju alltid hopplöst, oavsett vad.