måndag 15 februari 2010

Mardrömmar..

Fy, inatt drömde jag att vi var utomlands (vet inte var) och jag blev jätte sjuk.. Fick ligga på sjukhus, hade jätte höga leukocyter, crp, krea, ja allt. Jag var helt ensam där och bara grät. Till slut fick jag veta att det var just havandeskapsförgiftning jag hade. Sen vaknade jag.. Mysiga drömmar nu så här dagen före läkarbesöket. Men tack och lov är det snart dags. Jag är så otroligt trött på att gå och vänta på allting. Känns som hela mitt liv pausar, och sätts på play först när jag får klara besked. Och det skrämmer mig också, ifall jag kommer till läkaren och inte får veta exakt vad som händer med mig och bebis och vad som kommer att göras om det kommer göras någonting. Jag vill inte och vänta mer!

Sen suger det ju att C åker till Bergen på kurs idag.. Kör honom till Eckerö om typ en timme. Så det blir ännu ett (viktigt) läkarbesök ensam. Dessutom är det jag som har ansvar över allt som resa heter. Jag ska boka, betala och bestämma allt. Jag vill intw bestämma allt. Suck. Ännu ett neggo inlägg. Sorry, men förhoppningsvis blir det bättre imorgon.

Inga kommentarer: