tisdag 10 november 2009

Ynklig

Ska börja med att säga tack till er som gratulerat oss =) Stort tack!

Slutade med att jag var hemma från praktiken två dagar.. Jag åkte dit igår men var så slut att jag höll på att somna på rapporterna. När jag vaknade idag är jag ännu mer snuvig och har huvudvärk. Och inte ett enda piller har jag hemma.
Jag har två hundar här nu, jag har lånat Abbe så dom ska ha sällskap av varandra på dagarna när jag är borta. Men skjut mig vad jobbiga dom är. Det är ett konstant tävlande om mig, vem som ska vara närmast, vems matte det är osv. dom är PÅ mig hela tiden, kan inte göra någonting ensam.. Sitter jag vid datorn kommer det en hund och hoppar och pussar på mig en gång i minuten medan den andra sitter och piper och försöker krypa så nära som möjligt. Igår när jag kom hem var jag så slut att jag fick åka hem till mor och far med hundarna så dom kunde fokusera på någon annan en stund..

Borde verkligen lägga på ett kol med min praktikuppgift eftersom den ska presenteras nästa vecka.. Men hur ska jag orka fokusera på det nu?
Nej, ge mig semester säger jag bara.

Inga kommentarer: