torsdag 26 november 2009

Flytta???!

Guuud vad mycket det är att tänka på nu när vi ska bli en till.
Pratar med C just nu om vårat boende.. Det är ju inte det att vi inte trivs, men hur praktiskt är det? Nej, just det. Inte så värst kanske.
Så nu har vi tittat på lite olika hus, så vi får ta och åka och titta lite när han är hemma. Ojoj..

En annan sak jag funderar på är skolan. Jag borde se till att läsa en 15 sp kurs nu i vår, gör jag det behöver jag inte bekymra mig om praktiken som är i höst. Det betyder att jag i såna fall bara har två kurser jag skulle behöva fixa nästa år för att bli färdig tillsammans med min klass, vilket jag verkligen skulle vilja göra!

Kan ju även berätta att jag nu är tillbaka till skolan efter praktiken. Måste ju bara tillägga att jag fick VG på praktiken =)
Annars vart vi överösta med arbeten och tentor efter första dagen i skolan, så vi vart tvungna att säga emot. Lärarna fattade till slut att vi inte är mer än människor, så i stället för att skriva en sals-tenta nästa fredag fick vi en hemtenta som ska va inlämnad 4/1-10. Myyyycket bättre.

Men i helgen skiter jag i alla bekymmer och sticker till Stockholm på lite shopping. Kan behöva lite kläder som passar (börjar lixom bli liiite tajt runt magen nu) och försöka få tag på lite julklappar!

Inga kommentarer: