måndag 30 november 2009

Sool

Är hemkommen från en helg i shoppandets tecken. Det blev en hel del julklappar, jag som tänkte vara egoistisk och köpa kläder till mig själv som jag faktiskt får rum i. Nåja, fick nåt enstaka plagg till mig själv, fick dessutom en påse med mamma-kläder av Connys syster idag, så nånting ska jag väl kunna använda!

Conny har nu varit borta i fyra veckor, egentligen skulle han ha kommit hem imorgon. Men nu är det nästa onsdag som gäller.. Och han MÅSTE komma hem då, annars missar han hjärtljuden vi ska få höra på torsdagen. Då har vi redan flyttat fram den tiden så han skulle kunna vara med, skulle inte vilja vänta ännu längre.

Om jag inte skrivit det redan så vill jag verkligen åka bort över jul i år. Syster med familj åker till Gran Canaria, mor, far och bror åker till sthlm. hunden är inte vaccinerad så vi kan inte ta med henne dit. Connys syster ska ha familjen hemma hos henne, och det kan ju bli mysigt, men jag vill ha sol! Ge mig sol! Conny tycker inte ens om julen, så jag tycker ju inte att det borde vara något problem, men han har gått och blivit snål på senare tid. Eller kanske inte snål, ekonomisk.. Och det ska man väl visserligen inte klaga på, men då tycker jag att man ska vara ekonomisk även när det gäller annat.. Nåja, jag vill åka alla fall, och nu finns det nästan inga resor kvar över jul, snyft.

Kan berätta att magen växer.. Vet inte riktigt när det hände, haha.. Men jag har alla fall konstaterat att den är där den är och den försvinner inte =)
Marie sa igår att jag redan var stor och att jag kommer bli helt enorm, haha. Det tänker jag inte bli!

2 kommentarer:

Marie sa...

haha, du kommer att bli stor som ett hus =) Men vet du, du e lika söt å go för det =) Love you! Puss

Cila sa...

Åh va mysigt att magen växer!! :)

Hoppas att ni får komma ut och resa över julen, nu när ni inte har barn (ännu!) så passar det ju utmärkt att skippa julen :)

Ses imorn stumpan! Puss