måndag 16 november 2009

Bokat!

Pluggade lite igår alla fall, ungefär halva vårdplanen färdig. Så nu måste jag skärpa mig, jag ska presentera det på praktikplatsen på onsdag :S
Nervöst!
Bokade ultraljud idag, hihi.. Men det är ju en hel evighet dit ju.. Vill ju se nu!
Men nu ska vi ta en sak i taget, först kommer hjärtljuden! Det är ju egentligen inte så länge kvar. Men den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge!
Pratade just med min älskade, dom ligger stilla vid kajen eftersom det blåser så mycket, de har legat inne sen i lördags och kommer förmodligen ligga ett tag till.
Han berättade just att en ombord spräckt magsäcken när de körde gocart igår.. När de var på väg tbx till båten med taxi var vägen avstängd och det stod massa polisbilar, nån helikopter och grejjer där, då hade det varit nån skottlossning el liknande där. Fy. Så nu sa jag åt honom att han får hålla sig på båten! 21 dagar kvar tills han är hemma nu.. Åh, vad jag längtar. Vill ha honom här nu!

Inga kommentarer: