lördag 14 november 2009

Helg!

Äntligen är det helg, och jag är ledig! Det betyder att jag haft sovmorgon idag, ända till kl.09! Vilken lycka!
Det är massor jag BORDE göra i helgen, men var ska man få energi från? Jag skulle vilja slippa alla måsten för en vecka eller två, och bara göra sånt som jag vill.
Istället för att ta itu med skolarbeten och diverse annat funderar jag på att åka till stan och fika istället, eller kanske baka bullar eller nåt annat mumsigt, kanske man skulle gå ut på gården och dona lite, eller varför inte städa och tvätta lite? Så hör av er om nån har lust att ses, eller baka, hehe..

Var till barnmorskan i torsdags, vi pratade en del, hon tog blod av mig, som hon antagligen kommer måsta göra igen eftersom hon glömt beställa rätt rör.. Blodtrycket var bra och Hb för lågt.. Så nu måste jag köpa det jag avskyr mest blodsaft :(
När jag var liten tvingade min mamma mig att dricka det, har trauma sen des, haha.
Nåja, men kort och gott mår vi bra. Ska på gyn. undersökning den 24, sen ska vi få höra hjärtljud den 10! Åh, vad jag längtar!

Inga kommentarer: