tisdag 13 augusti 2013

Tillbaka?

Jag funderar på om jag skulle ta upp bloggandet igen, vad tycker ni?
Den fungerar ju trots allt lite som dagbok..

Sommaren är just slut. Liam skolas in på dagis med start 26/8 och jag, jag ska avsluta mina studier i höst! Hoho. Jag har varit på möte med studiehandledaren idag, så nu är det bara att vänta på besked om när jag sätter igång. Ojoj, mycket blandade känslor just nu, men det blir nog bra. Planen är att jag tar examen 20 december, om jag hinner.

Lite bilder från senaste tiden bjuder jag på, vet inte varför de kommer först, men det får ni leva med :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 kommentarer:

Cila sa...

Klart att du ska fortsätta blogga, bara du orkar! Jag saknar att läsa iaf :)

Och wooh för att fortsätta plugga! Du är värsta power kvinnan och fixar det absolut! Tänk va skönt att vara klar sen!

Puss på er! <3

Jenny H sa...

Äntligen:) klart du ska fortsätta.. :)

wimsis sa...

Power kvinna, haha. Du är rolig du :)
Puss