tisdag 20 augusti 2013

"hööver dagis"

Ikväll lovade jag Liam att vi skulle åka till hans nya dagis och leka om han åt upp middagen. Han kastade i.sig maten :)
Och oj vad han sprang fram och tillbaka, han skulle testa precis allt. Som att släppa kor på grön bete :) Det här blir nog bra det. Han säger själv att "mamma, jag höööver (behöver) dagis", och jag måste nog instämma!
Jag är otrolig glad att jag haft möjligheten att vara hemma så här länge, men nu behöver han mer stimulans än jag kan erbjuda.

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 kommentarer:

Sandra ★ sa...

Härligt! :) hur gammal är han nu?

wimsis sa...

Han blev tre år i juni :)

Cila sa...

Stora killen! <3
Det kommer att bli så bra det där! :)
Puss på er <3

wimsis sa...

Visst blir det det! Och jessus, Ebba har börjat skolan!! Hur går det för henne?
Puss <3