torsdag 22 november 2012

På riktigt? Nu ska ni få höra vilken rolig dag vi haft så här långt. ca. kl. 05.30, ammar Noel och konstaterat att jag har ont i ena bröstet. Fem minuter senare får jag mess, det är Conny som säger att han missat flyget från Rio (fråga mig inte hur det är möjligt när der va 17 timmar tills planet gick när han va iland) han skulle ta ett som gick tre timmar senare, det innebär då att han inte hinner hem ikväll utan imorgon. kl. 06.30. Liam vaknar och vi myser en halvtimme. Sen sätter han sig upp, skriker och gråter samtidigt och säger att han har ont i halsen. 1 sekund senare Spyr han på min huvudkudde, täcke och golv. Skjut mig. va bara att ta hand om eländet och ta med mig Liam i duschen. Men jag kunde nog konstatera ganska snabbt att det nog handlar om överkonsumtion av Henricad kokosbollar som va boven i dramat. När jag fått tid att känna efter hur jag själv mår konstaterar jag att jag har vääldigt ont i ena bröstet, men ingen feber eller illamående. Nu några timmar senare har jag feber, värk i hela kroppen och ont i bröstet. Vad sjutton handlar det här om riktigt?! Tror jag har några u-stickor hemma. Kanske man ska testa..

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Jessica Jansson sa...

låter som en ordentlig mjölkstockning i mina öron ( har själv haft typ 30st.. )