måndag 5 november 2012

Fler?

Båda mina killar är snoriga. Liam ha varit sen i fredags, Noel sen igår. Inget annat fel på dem, men lite snörvliga. Detta resulterade i en orolig natt för Noel samt att vi tog morgon kl. 5, hoho. Liam kom tio före sex.
Conny ringde vid halv åtta, pratade lite och så berättade jag om vår tidiga morgon. Då säger Conny:
-vill du faktiskt ha fler såna här nu?!
Haha. Jo, det vill jag :) meen, INTE NU! Om ett par år. Men, känner jag mig själv rätt kommer jag nog bli väldigt bebissjuk inom ganska snar framtid :)
Men nej, inga barn här på ett tag!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Cila sa...

Ja, nog är man lite smågalen.. :P Men allt det positiva väger ju upp dom tidiga morgnarna och jobbiga nätterna, tack o lov! :)

Henrica sa...

Mina pojkar är också snoriga. Så även jag..

Haha, jo bebissjuk kommer no säkert jag också att bli. Men ja tror faktist int att ja sku orka me en tredje/femte...
Skaffa du bara så får ja snusa o gulla o lämna tillbaka sen;)