fredag 16 november 2012

Nattsudd

Jag kan inte sluta tjata om de här nätterna, sorry.
Liam fick sova brevid mig en natt när han begärde det. Var rädd att han sku vakna när Noel vaknade och så blev det. Så, från just före kl. 6 va alla vakna. Natten efter det sov han i sitt rum, Noel vaknar kl 5 och vill ha mat (inget konstigt med det) och så kommer Liam kl. 6. Yippie. Jag sover ju då ca 5-6 timmar osammanhängande. Inatt skulle han också sova vår säng.. Inte för att det inte är mysigt, för det är det! Men dom väcker ju varandra.. och ibland behöver jag tända lampan när Noel vaknar. Inatt har Noel dessutom ont i magen.. Liam har vaknar och gnällt vilket lett till att Noel vaknat och gnällt. Till slut lyfte jag in Liam till sitt rum = skrik och gnäll. Vart man än vänder sig har man a*****t bak. Vill ju så gärna ha honom brevid mig, speciellt när han ber om det själv. Så nu ligger jag här, halv fyra på natten, vaken med det dåliga samvetet igen.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: