onsdag 14 december 2011

Utflyttad

Ber om ursäkt för min frånvaro! Var inte meningen att göra er oroliga!

Anledningen till frånvaron är att jag, Liam och hundarna bor tillfälligt hos mina föräldrar, detta eftersom min får och svärfar renoverar gamla delen i huset! De bygger större håll och ska sätta golvslingor + nytt golv. Planen är att det ska vara färdigt tills C kommer hem, men vi får se!
Jag har alltså inte min dator här och surfar bara på mobilen, går ganska trögt..

Vet ni, imorgon går jag in i v. 14 och det ska firas med att äntligen få höra kottens hjärtljud! Som jag har längtat! Ska se om jag lyckas ta ett kort på magen också.

Ser även fram emot fredag då jag och Henrica sticker till Uppsala över dagen, UTAN barn :)
Kan bli dyyyrt!


2 kommentarer:

Björkbacken sa...

Skönt att höra!!! kRAM OCH LYCKA TILL I MORGON!!!

Cila sa...

Härligt stumpan! :) Lycka till på mvc! Och en magbild vill vi såå se! :)
Å ha så kul i Uppsala!! Det är du värd!
Puss <3