måndag 19 december 2011

V. 14

Tänkte försöka ignorera tråkigheterna en stund (men det e svårt när vissa ska göra saken ännu värre).
I alla fall är jag nu i v. 14, byter vecka på torsdag! Jag var till bm i torsdags och allt såg fint ut! Jag fick höra underbara hjärtljud som låg på 149-150! Men skorpan är tydligen vild och ville inte ligga still så bm fick byta ställe hela tiden :)
Ul ska vi på fredagen den trettonde (!) Januari, behöver jag säga att jag längtat?

Nu ska ni få den första magbilden denna graviditet.



7 kommentarer:

Cila sa...

Åhh!! Vad du är fiin! <3 Och du behöver verkliigen få tillbaka tina mammakläder ser jag ;)
Puss!

Emy sa...

Fin mage! Vi ska på UL samma dag :) Spännande tider! :)

wimsis sa...

Cila: tack:) ja, det skulle väl inte skada kanske, vet inte riktigt var magen kom ifrån, och snabbt gick det!
Puss

Emy: Jätte grattis till er, fattade just att du är gravid! Gud så skoj! Och ul samma dag, månne vi till och med är i samma vecka?! Hoppas du mår bra!

Emy sa...

Vi har BF 20 juni än så länge, så vi är nära varandra :) Jo, nu mår jag bra, lite illa mående i början men det har man nästan glömt bort nu... Hoppas du mår bra du också och att du hinner med att njuta bland alla tråkigheter...

Björkbacken sa...

Åh de e så mysigt med preggo magar och framför allt med ♥ljud :-) Kramar

wimsis sa...

Emy: Hoppsan, ja det var verkligen nära, en hel dags skillnad :) ska bli skoj att se sen efter ul om nåt ändras!
Skönt att du mår bättre nu!

Jag ska göra allt för att få njuta lite nu.. nu räcker det med tråkigheter för ett bra tag.

Cindy: ja visst är det mys med bebismage :) och hjärtljud! Det finaste som finns!
Kramar

wimsis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.