fredag 30 december 2011

V. 16 och nyår

Det är glest med inlägg nu som ni märker, så fort vi kommit hem o återgått till det normala lovar jag bättra mig!

Julen den kom och den gick. Men lugnt, skönt och mysigt har vi haft det. Dock saknades pappan.

Igår gick jag in i v.16, nu börjar det gå snabbt. Snart är det dags för Ul! Eller ja, om två veckor alla fall.

Igår kom även pappan hem. Tyvärr bor vi på olika ställen nu när det är som det är med huset, jag och Liam kan omöjligt vara där än. Men snart hoppas vi.

Imorgon ska vi i alla fall fira nyår tillsammans. Vi kommer vara hos Henrica och Christian + barn. Vi lagar och förbereder tillsammans. Kommer bli riktigt skoj! Skiljer ju bara en månad mellan våra småttingar, så förhoppningsvis får d också skoj!
Ja, sen är vi ju båda gravida så karlarna får stå för alkoholintaget:)

Bjuder på lite magbilder!




5 kommentarer:

Marie sa...

Åh va fin du e! <3 Hoppas ni får e underbar kväll imorrn! Hoppas vi kan ses nästa vecka innan vi åker till Thailand. Åker ju de 10.. e ju snart! Fan, vart har tiden tagit vägen?? Puss och Gott Nytt År!

Cila sa...

Du är så fin Madde! <3

Jag vill också ses då!! Kan vi inte försöka ta en gruppfika? :)

Marie sa...

Absolut! skulle vara jätte kul!

Cindy sa...

Gott nytt år till er :-) Kramar

wimsis sa...

Cila & Marie: Jo! Hur har ni passligt? Typ tors el Fre?

Cindy: tack! Gott nytt år till er också!