tisdag 11 oktober 2011

Någon?

Imorse fick jag väckning kl. 05.30. Weeeei. Behöver jag säga att jag var
en aaaaning trött? Om han ändå skulle kunna sova till 7!
Är det ingen som har tips, råd, egna erfarenheter att dela med sig av????!
Jag har testat att lägga honom senare, fungerar absolut inte. Nu lade jag honom 
redan vid sju, får se vad som händer imorgon då.
Jag försöker stimulera honom så han ska vara trött när det är kväll. Nu sover han ju 
max 2 timmar på dagen också. Så när klockan börjar bli sju är han verkligen trött. Men men.

Idag fick vi besök av Elin och Felicia! Var alldeles för länge sedan vi sågs! Barnen fick leka, 
och vi fick snacka lite skit. Så skönt att prata med någon som förstår hur man har det, 
någon som lever i samma vardag som man själv. 

Ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigt, vill inte gå runt som en zombie en dag till.

6 kommentarer:

Marie sa...

Nämen... Varför är det på detta vis nu då?? Hörru ska vi ta lunch på fredag eller bara fika?? Puss

Diva sa...

Tror att vi "dissa" att man inte gjorde nån sak över att J vakna,(förutsatt att han inte grät) så de va liksom tråkigt att vakna, men nu snart e de ju dags för vinter tid, ja kommer ihåg från förra året att vi va uppe före kl 6 o kika på film hela familjen :(
Förhoppningsvis så e de en fas o snart vänder det!
Kram Anna

wimsis sa...

Nå, säg det.. Men det skulle gärna få vända snart.
Vi kan väl kanske ta en lunch? Puss

wimsis sa...

Har också försökt ignorera honom, men då blir han arg och/eller ledsen dvs gallskriker och gråter. Unge. Hoppas verkligen att det är som du säger, en fas. Hoppas den är över snart bara! Han sov så bra innan sommaren kom!
Kram

Emy sa...

Millennia hade också en fas när hon var lite drygt ett år då hon vaknade omänskligt tidigt... Och vi försökte också med allt möjligt för att få henne att sova längre men inget hjälpte men sen mitt i allt vände det och hon började sova längre igen. Så håll ut, det blir nog bättre :)

wimsis sa...

Åh, jag hoppas det vänder snart! Jag vill sooooova :)