fredag 14 oktober 2011

Fredag

Sitter och har fredagsmys i soffan med hundarna. 
Eftersom jag inte orkade handla idag har jag inget gott att frossa. 
Fast det är väl lika bra.

Tidigare idag åkte vi till stan och åt lunch med världens bästa Marie! Var alldeles
för länge sedan vi sågs. Roligt att se att Liam minsann inte glömt bort henne, han var så
glad att se "moster" Marie! 
Ja, det är väl allt som finns att berätta om den här dagen. Händer inte mycket spännande.

Väckning fick jag kl. 06.05 imorse igen... Behöver jag säga att jag är trött? Men inte 
fan har man vett att ligga i sängen för det. 
Men vet ni vad min skrutt är söt när han vaknar? När han vaknar lyfter jag över honom till
vår säng i hopp om att han ska somna om (händer 1 gång av 100). Efter några minuter
pekar han på tv-kontrollen och säger: BOMPA! Detta upprepar han tills jag sätter på tvn 
så han får titta på sitt älskade bolibompa. Men tack vare tvn i sovrummet får jag ligga
och dra mig bra länge innan det är frukost-time.
Älskade lilla fina unge vad jag älskar dig <3




1 kommentar:

Marie sa...

Han ÄR världens finaste lillskrutt! <3