måndag 17 oktober 2011

All alone

Just nu är det bara jag och hundarna hemma. 
Eftersom jag varit en aning trött den senaste tiden, sover Liam hos
mormor och morfar inatt så mamma får en sovmorgon.
Får väl se om man kan sova nu då!
Det här är nämligen första gången jag är ensam hemma, när Liam
sovit borta tidigare har ju C varit hemma, och då har vi varit ut. 
Så man har kommit hem runt 4 på natten, onyktra och slocknat i sängen 
på tre röda. Nu är det annat. 
Men jag behöver sova, så det här blir nog bra.

På förmiddagen var vi till lilla holmen med Henrica och Ben. Vår plan 
var att ungarna skulle leka i skeppet. Det gick väl så där, haha.
Liam ville bara jaga påfåglarna, gulle. Men vi hade alla skoj.
Vart en tur till minimarket då vi insåg att vi mammor fick rätt kallt
om händerna, så jag köpte ett par skinnhandskar. Märkligt
att man måste köpa nya varje år eftersom de alltid försvinner när säsongen
är slut. 

Nu ska jag ta en lång varm dusch, sen ska jag mysa ner mig i soffan!

My one and only true love

Inga kommentarer: