måndag 28 november 2011

Update sjukling

Igår kväll steg febern hos Skrutt igen, så lagom till nattningen var han uppe i 40 grader igen.. vid halv fyra på natten visade tempen åter igen 40, då gav jag panadol igen.
Imorse vid åtta hade han bara 37, men har varit så trött hela dagen, vill fortfarande inte äta, men han dricker.
Mitt i allt på typ 15 min vid 17 tiden steg febern till 40 grader igen, suck. Mitt lilla hjärta. In med panadol igen. Just det, förra natten sov han bara i blöja och bara ett påslåkan, likaså nu.
Men vi har inte varit in, jag tog fram kunskaperna i mig och insåg att det inte skulle leda någonstans. Inte kan dom göra nåt jag inte kan hemma.

Men tack för tipset om burana Cindy! Det ska inhandlas imorgon!

1 kommentar:

Cindy sa...

Ja, Burana hjälper som sagt oftast bättre och kombinerat är det bästa... Kram och hoppas det vänder snart!!!