tisdag 15 november 2011

Nya spännande tider :)

Idag har vi "flyttat in" på övervåningen. Detta innebär att min lilla Skrutt som sovit brevid mig (i egen säng ) ska sova första natten i sitt eget rum! Jag har nog tusen ggr jobbigare än vad Liam har. Och inte sover Han bara i eget rum, vi tog även bort ena långsidan på sängen. Detta är säkert tidigt, men vi får se hur det går. Vi har valt att testa det här av olika orsaker, tidigare verkade Han rädd för sängen och grät hysteriskt vid nattningen, nu mer gallskriker han om han inte får komma upp ur sängen snabbt kl. 6 på morgonen.. nå, vi får se hur det går.

I och med att flyttat upp innebar det att alla kläder skulle flyttas upp. Jag har gjort mig av med i princip halva garderoben!

Sen är det ju synd att de flesta av kläderna jag släpat upp inte kommer passa inom en snar framtid ;)



5 kommentarer:

Marit sa...

Åh vad spännande, är det ett syskon på väg månne? :)

Diva sa...

Inom en snar framtid skriver du lite kryptiskt???!! :) Vad menas?? Ska Liam bli storebror :D

Cindy sa...

Bebis i magen här också?? :-D

Marie sa...

Åh, släng inga kläder utan att jag sett vad du gör dig av med! =) Puss

Cila sa...

Och jag har din kasse med kläder som du snart behöver. Har bara glömt dom varje gång vi träffas.. :) Puss!