måndag 2 maj 2011

Sjukling

Tänker bara berätta lite snabbt att Liam är jätte
snorig och har stegring.. Tempade honom för några timmar sen
och det stannade på 37,7. Han har varit så ledsen på här på kvällen
och har svårt att sova när han inte får luft..
Försöker suga och sätta droppar men det är inte lätt,
han är så otroligt rädd om sin näsa..
Men inatt får han sova brevid mamma.

Kan även berätta att Liam nog dreglat sönder min mobil..
Ska försöka hitta nån gammal nånstans men det får bli
morgondagens projekt. Nu ska jag lägga mig och mysa
med min sjukling.

Just det, imorgon kommer pappan hem också!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag undrar om det händer alla förstagångsmammor att deras gsmer går sönder pga dregling?? haha..:) kram elin

Elin sa...

Jag undrar om alla "förstagångsmammor" får sina mobiler sönderdreglade av barnet, eller om det bara är vi?? haha..:)