tisdag 3 maj 2011

Jobbig natt

Mitt hjärta har haft en riktigt jobbig natt..
Han har varit så snorig och haft jobbigt att andas.
Sen var han stekhet och tempade 38.5, in med mer supp.
Han har sovit en stund, sen vaknat och haft jobbigt, så
där har vi hållit på.
Kl. 06 var det ingen idé att ligga kvar i sängen så
vi gick upp. Men han vill inte äta :(
Men han dricker, så jag får vara nöjd med det.
Jag har inte tempat honom mer idag, men jag är ganska
säker på att han inte har feber, inte än alla fall.
Det kommer väl till kvällen i så fall.

Just nu ligger han och sover för andra gången idag, och UTAN
protester! Det om nåt är ett tecken på att han
inte mår bra.
Det är så jobbigt att se honom så ledsen och ha så tungt,
om man bara kunde ta allt snor och allt och ha det själv
och låta honom slippa :(
Min stackars lilla prins.

Inga kommentarer: