onsdag 11 maj 2011

Mer gnäll

Blir väldigt mycket gnäll i inläggen nu..
Jag är ledsen för det men det är som det är.
Ibland har jag lust att sätta lösen på bloggen, så
skulle jag kunna skriva om vad som hänt. Men samtidigt
känns det slött med lösen.
Just nu vet jag bara inte. Jag vet inte hur jag ska vara,
hur jag ska reagera, hur jag ska förstå och hur jag ska glömma.
Eller ska jag glömma?
Fan, varför ska jag/vi bli lidande för, vi har ju
för fan inte gjort nåt! Det är DU!

Igår var jag tvungen att åka till HC, har ju haft ont i bihålorna
i över en vecka nu, har även satt sig på ena örat så..
Så nu är det rinexin och nasonex som gäller,
är det inte bättre på fredag blir det pencillin.

Nu dusch och i säng.

5 kommentarer:

Cila sa...

Men hjälp, vad har hänt? Hoppas att det löser sig, vad det än är!
Puss!

Linda o Elvira sa...

vet inte va du går igenom... men hoppas de blir bättre snart!!!! de låter inge vidare iaf!!! Kram från oss

Diva sa...

Vad det än är så låter det absolut inte bra!

Styrkekramar till dej Madde!

Marit sa...

Hejsan, jag kikar fortfarande in lite då och då.. Jag hoppas att du har det bra och att det som är jobbigt löser sig! Trevlig helg!

Elin sa...

Hej gummman! Hoppas det är bättre! Jag vet inte vad det handlar om men om det är karln så kan jag berätta att det varit tjafs här med.. Vet inte vad det är med män, men de tycks inte klara av när kvinnan blir sjuk.. och de verkar inte heller tro på att man är sjuk, man måste typ läggas in på sjukhus förrän de fattar.. Och klart de ska börja bråka på ens allra första morsdag... Vad ska de annars göra?? Jag menar, klart de måste sabba något man aldrig kan fira om.. :) hoppas det känns lite bättre att höra att det finns andra killar som oxå kan vara svin ibland...:) Bamsekramar!!