söndag 8 maj 2011

Morsdag, in my *ss

Ja, idag är det ju då morsdag.
Den har suuuuugit kan jag bara säga, mer detaljer tänker jag inte gå in på.
Men lite trevligt har jag haft, vi hade först svägerskan med familj
på middag, sen kom min älskade syster med fästman (alla Liams gudföräldrar)
på middag. Ute har vi varit förstås, underbart väder!

På förmiddagen hann jag faktiskt göra en del,
jag körde några lass jord till mitt blivande blomland, skurade altanen och
stolarna (bordet redan fixat), till sparhallen och handlade, planterar
lite blommor jag sått inne, får se om de överlever.. Tvivlar
starkt, jag är inte direkt känd för att ha sk. "gröna fingrar".
När jag får en blomma brukar jag få kommentaren:
-Och hur länge tänker du hålla den vid liv?
Ja, ni förstår.

Tråkigt inlägg, jag vet.
Men jag är bitter och inåtvänd.
Och ont i bihålorna har jag fortfarande.
Så där, nu kanske jag kan sova.


Inga kommentarer: