fredag 1 februari 2008

Sol & fika

Sitter och väntar på att svärmor ska dyka upp
och hämta datorn vi har i källaren. Gjorde just ett test
som sa att jag ska bli 83 år. Låter rätt bra tycker
jag. Vill faktiskt inte bli äldre än så.
Snart ska ja iväg till västernäs och äta och duscha. Sen
måste ja hem o städa lite eftersom jag får besök ikväll,
men ni får nog leva med att det inte kommer vara skinande rent!
Börjar faktiskt se fram emot kvällen, ska bli riktigt skoj!
Tidigare idag var jag och Clis och solade, sedan var det lunch
och fik me Johan (kinesen) som gällde! Btw. Cila kom fram till
att Johan såg ut som en kinesisk nakenhund eftersom han inte fixat
håret, och jag kan inte annat än hålla med, finns faktiskt vissa
likheter!
Tror ja ska ta och berätta för min man att bäbisarna ska flytta..

2 kommentarer:

Cila sa...

De likna massor!! :D

Jansson sa...

nu ska ni int vara sådär heller :P