tisdag 5 februari 2008

Fullt upp

Just nu fattar jag verkligen inte hur jag ska hinna med allt jag har att göra.. Jag har tenta på tenta att göra.. Jag måste fixa böcker så ja har allt färdigt.
På fredag ska jag till sthlm me mina älsklingar, jag kommer att bryta
ihop. Önskar att söt var med, så jag slapp göra detta ensam.
Visst, mamma är med men d blir inte riktigt samma sak.
Så, ni får ursäkta om ja inte uppdaterar här speciellt mycket!
På fredag åker min älskling, och sen kommer vi inte att träffas igen
förrän om TRE veckor, MY GOOOOD!

1 kommentar:

Cila sa...

Åh gulle gumman!
USch va du har mycket jobbigt att göra nu!
Men snart får du komma bort och tänka på annat!
Och jag fattar verkligen inte hur jag ska överleva utan dig i 3 veckor!!!
Men vi ses ikväll iaf! Sista gången på 3 veckor... Böööl!!