söndag 10 februari 2008

Ändrade planer


Då är helgen just förbi. Jag som skulle ha skrivit en massa..
Men som vanligt blir det ändrade planer.. När jag låg hemma
och latade mig på lördagen så fick jag mess av en kompis jag inte
träffat på typ 6 månader.. Så det blev att dricka
vin med henne och hennes bror..
Och sedan blev det ju såklart utgång.. Men kul hade jag, g
udars vad vi dansade, man var helt svettig! Träffade
några svenska killar som jag pratade med efter arken, det
resulterade i att jag inte var hemma förrän vid halv sex..
Det var ju verkligen inte vad jag tänkt mig!
Nåja, jag hade ju skoj alla fall.
Idag har jag varit och solat med min syster, gud
vilket flumm.. Haha, hur ska det gå på gran canaria
när vi redan e som en kopia av sällskapsresan!
Vet ni vad, det är bara fem dagar kvar tills vi påbörjar våran resa!
Åh, vad jag längtar!
Fick ett mms från Cliset idag, hon visade utsikten
från deras rum, det såg riktigt fint ut, och soligt var det!
Imorgon är det dags för praktik igen. Men är
bara några dagar kvar, ska ha slutbedömningen på onsdag.
Min handledare kan inte ha det så lätt med tanke
på att hon nästan inte gått nåt med mig. Imorgon och
på tisdag ska jag gå med en fysioterapeut några timmar,
så då blir det ännu mindre tid med henne. Men det
är faktiskt inte mitt problem. Ska hålla ett föredrag på
praktikplatesen också, har inte ens skrivit klart uppgiften
än och jag fattar inte när hon har tänkt att jag ska
ha tid att hålla det. Orkar inte bry mig, det enda jag
tänker på nu är att jag behöver komma iväg på min semester.

2 kommentarer:

Cila sa...

Hej bejb! Ja, snart kommer du antligen ivag!! :D
Tanker pa dig!
Puss

mamaMill sa...

Kul när när det inte klaffar med handledaren..