torsdag 14 februari 2008

Happy Valentines!

Jag har så stora koncentrationssvårigheter.. Försöker verkligen
göra någon nytta och skriva på mina hemtentor.. Men
jag kan ju bara fokusera i fem minuter åt gången!
Packningen är i princip färdig alla fall. Så imorgon påbörjar
vi våran efterlängtade resa, åker till sthlm och
hälsar på mommi och sover över där.
Sedan, lördag morgon tar vi flyget till värmen!
Can't wait! Känns extra bra att åka nu
när det blåser och är äckligt kallt!
Min man är lite rolig, det är ju alla hjärtans dag idag,
som alla säkert vet. Min man kommer inte i
håg min födelsedag, men alla hjärtans dag kommer
han ihåg alla år (svårt att missa, men ändå). Förra året
var jag på Gran Canaria, då fick jag ett jätte
gulligt mess.. Idag skrev han till mig på msn
så fort jag slagit på datorn. Min älskling, vad
jag saknar honom.. Valentines day, och jag har ingen att pussa på..
Det är såå synd om mig :(
Kanske jag skriver ett inlägg innan jag åker, eller när jag
kommit fram.. Om inte, sakna mig inte allt för mycket, jag
kommer hem om två veckor, skämt åsido. Ni
får ha det så bra, kommer sakna er alla!

Inga kommentarer: