lördag 1 september 2012

Gaga

Nu är vi hemma igen! Lady Gaga var sjukt bra, vilken show! Helt klart värd pengarna.
Men oj vad sliten jag är än idag... Man är inte vän vid att vara vaken så där många timmar i sträck.

En del shopping blev det också. ÅNGEST! Meeen jag köpte två par jeans för ynka 199 kr styck som jag behövde! Den blev det några t-shirts, leggings, en scarf och en liten väska. Och liite mat. Och ett par converse.. *harkel*. Jaja, lite onödigt blev det väl också.

Nu är vi hemma till verkligheten igen alla fall, med ett hus i kaos, en tvättkorg som svämmar över, odiskad disk i diskmaskinen och skrikande ungar. Välkommen hem!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va härligt å se Gaga! Såg henne i H:fors 2010... Ska klart se henne igen, men nu valde jag att se Nickelback med mannen i september, å jag hoppas verkligen att det blir drag i Globen då med :)
Anna i Hulta :)

wimsis sa...

Jag kommer nog också se henne igen om jag kan! Men Nickelback skulle jag inte tacka nej till heller :)
Kram